قاریان مرتل چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4071309
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷

قاریان مرتل چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای از همه قاریان مرتل قرآن استان دعوت کرد آثار خود را برای طی مراحل گزینش برای شناسایی و انتخاب مرتلان مراسم جزءخوانی ماه مبارک رمضان در مصلی شهرکرد و پخش زنده از شبکه استانی جهانبین، ارسال کنند.

فراخوان مرتلان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای از تمامی قاریان مرتل قرآن استان دعوت کرد آثار خود را برای طی مراحل گزینش جهت شناسایی و انتخاب مرتلان مراسم جزءخوانی ماه مبارک رمضان در مصلی شهرکرد و پخش زنده از شبکه استانی جهانبین، ارسال کنند.

بر اساس فراخوان اعلام شده، توانمندی لازم در تلاوت ترتیل قرآن کریم، مقبولیت و تأیید فنی تلاوت، داشتن حُسن شهرت در تلاوت و آراستگی ظاهری از شرایط مرتلان اعلام شده است؛ ضمن اینکه دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن از شرایط شرکت در این فراخوان است.

قاریان و مرتلان استان می‌توانند فیلمی از تلاوت خود را در حجم کمتر از ۵۰ مگابایت تهیه و به شماره ۰۹۰۳۷۲۵۹۰۶۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند تا مراحل ارزیابی و گزینش آنان طی شود.

فیلم‌های ارسالی پس از گزینش اولیه در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برای تأیید نهایی به شورای عالی قرآن ارسال می‌شوند و افراد اعلام شده توسط شورا به‌عنوان قاریان مرتل محافل جزءخوانی انتخاب خواهند شد.

پیش از این نیز، فرآیند ضبط، تدوین و آماده‌سازی تلاوت‌های تصویری قاریان استان برای پخش در رسانه ملی با همکاری شورای عالی قرآن و صدا و سیما در استان طی شده و تلاوت‌های تأیید شده از ۹ قاری ممتاز استان در اوقات اذان‌گاهی رسانه ملی و شبکه استانی جهانبین پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha