تغییر ساعت کاری ادارات چهارمحال‌و‌بختیاری از 21 خردادماه
کد خبر: 4062751
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

تغییر ساعت کاری ادارات چهارمحال‌و‌بختیاری از 21 خردادماه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق برای جلوگیری از قطعی برق در فصل تابستان، ساعت کاری ادارات از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه خواهد بود، این مصوبه از 21 خردادماه اجرایی می‌شود، دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاریغلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۸ خردادماه در جلسه معارف استان در جمع مدیران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور با همراهی هیئت وزیران پایان هفته به استان سفر می‌کند، اظهار کرد: این سفر به‌علت ضرورت حضور برخی وزرای مرتبط با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در پایتخت به تعویق افتاد، قطعاً این سفر برکات بسیاری برای استان به‌همراه خواهد داشت.

استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری تصریح کرد: باید برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ظرفیت‌سازی و موانع اجرای پروژه‌ها برطرف شود، مدیریت انقلابی و جهادی حلال تمامی مشکلات است، مانور خدمت در شهرک منظریه شهرکرد نمونه بارز مدیریت جهادی محسوب می‌شود که با کمترین هزینه و تنها با انسجام بین دستگاهی نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری شد و اقدامات بعدی در اصلاح معابر و ایجاد فضای سبز انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید توان خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنند، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های عمرانی مانع ایجاد نکنند، اختلافات بین دستگاهی موجب کندی امور می‌شود، مشکلات با گفت‌وگو قابل حل است.

حیدری بیان کرد: مدیران در بین مردم برای احصای مشکلات حضور پیدا کنند، مصوبات باید با جدیت دنبال شود، باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم، شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگوی مدیران باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی استان، گفت: باید مردم از برکات این کنگره بهره‌مند شوند، در خلال برگزاری این کنگره به مردم در مناطق محروم و عشایری خدمت ارائه شود.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل کمبود اعتباری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، املاک مازاد خود را به‌فروش برسانند، دستگاه‌های اجرایی نسبت به فروش اموال و املاک مازاد اقدام کنند.

حیدری تصریح کرد: آبرسانی به روستاها، ساخت مسکن محرومین، آسفالت راه‌های روستایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود، کمبود اعتبار در این حوزه وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق برای جلوگیری از قطعی برق در فصل تابستان، ساعت کاری ادارات از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه خواهد بود، این مصوبه از 21 خردادماه اجرایی خواهد  شد، دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha