نگاه به نعمت‌های الهی مؤمنانه باشد + صوت
کد خبر: 4061268
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

نگاه به نعمت‌های الهی مؤمنانه باشد + صوت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در تبیین مثل قرآنی آیه ۳۳ سوره کهف، گفت: باید باورها را تقویت و اعمال را اصلاح کرد و نگاه به نعمت‌های الهی مؤمنانه باشد چرا که هیچ‌کس به‌جز خداوند نمی‌تواند یاریگر انسان‌ها باشد.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد یازدهم خرداد در جلسه معارف مدیران استان با تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و با اشاره به اینکه مثل‌های قرآنی با هدف انتقال پیام‌ها و دستورات قرآنی با زبانی روان و ساده در قرآن آمده است، اظهار کرد: از جمله در آیه ۳۳ سوره مبارکه کهف یکی از این مثل‌های قرآنی آمده است و ما را به این نکته توجه می‌دهد که اگر انسان ظرفیت نعمت‌ها و مقام‌ها و جایگاه‌ها را نداشته باشد، به اوج فلاکت می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه هر یک از ما مدیران باید از خودمان بپرسیم چه چیزی را اعم از پول و ثروت و مقام و غیره پشتوانه خود قرار داده‌ایم؟ ادامه داد: اگر تکیه‌گاه ما غیر خداست، یقین بدانیم که این ضعف و بیماری و خسارت است و باید اصلاح شود.

نکونام گفت: بر طبق این مثل قرآنی، باید باورها را تقویت و اعمال را اصلاح کرد و نگاه به نعمت‌های الهی مؤمنانه باشد چرا که هیچ‌کس به‌جز خداوند نمی‌تواند یاری‌گر انسان‌ها باشد و همه‌چیز تحت ولایت خداوند متعال است.

صوت کامل جلسه معارف مدیران استان تقدیم مخاطبان گرامی ایکنا می‌شود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha