تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی قرآن و انسان مدرن
کد خبر: 3931026
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی قرآن و انسان مدرن

دبیر همایش ملى قرآن و انسان مدرن از تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به دلیل شرایط کرونایی در استان و کشور، تاریخ برگزاری این همایش به ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ تغییر یافت.

ارسال آثار به «اولین همایش ملی قرآن و انسان مدرن» تمدید شدجهانگیر صفری، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد و دبیر اولین همایش قرآن و انسان مدرن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه این همایش قرار بود در پایان مهرماه سال جاری برگزار شود، اظهار کرد: به دلیل شرایط نامطلوب کرونایی در استان و کشور، تاریخ برگزاری این همایش به 28 اردیبهشت‌ماه سال 1400 تغییر یافت.

وی در خصوص اهداف همایش ملی قرآن و انسان مدرن مدرن گفت: در مجموع به‌دنبال این هستیم که ارتباط مسائل روز‌، انسان مدرن و جامعه امروزی با قرآن به بحث گذاشته شود و در این راستا از همکاران فرهیخته دانشگاهی دعوت می‌شود تا با مشارکت در این رویداد علمی، دیدگاه‌ها و عقاید خود را مطرح کنند.

صفری با بیان اینکه در حوزه علوم انسانی نمی‌توان به یک نتیجه قطعی دست یافت‌، اضافه کرد: همایش قرآن و انسان مدرن فرصتی است تا به ابهامات موجود در جامعه و تبلیغات سوء که جوانان را تحت تأثیر قرار داده است، با کمک قرآن کریم پاسخ داده شود.

دبیر همایش ملی قرآن و انسان مدرن در تشریح محورهای این رویداد علمی‌، گفت: پرداختن به حوزه‌های انتزاعی مانند مکاتب انسانی و ارتباط آن‌ها با قرآن، معنویت و عرفان، روانشناسی و سلامت روان ارتباط قرآن با اخلاق حرفه‌ای، سبک زندگی، کمک قرآن به حرکت تمدن‌سازی، گفت‌وگوی ادیان و تعامل پیروان ادیان دیگر بر اساس آموزه‌های قرآنی، امنیت و رفاه، قانون، تعلیم و تربیت، خانواده، اقتصاد، سیاست، نظم اجتماعی، عدالت و آزادی مشروع، تکنولوژی روز از محورهای این همایش هستند.

استاد گروه ادبیات داستانی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه از یکسال پیش برنامه‌ریزی برای این همایش با تشکیل دبیرخانه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی آغاز شد، افزود: ثبت‌نام از علاقه‌مندان و ارسال مقالات از آذرماه سال ۹۸ شروع شده و تا 30 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به اولین همایش ملی قرآن و انسان مدرن به نشانی http://conf.sku.ac.ir/quran مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۱۱ برای این منظور اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha