اطلاعیه دانشگاه شهرکرد و راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر + فیلم
کد خبر: 4179541
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

اطلاعیه دانشگاه شهرکرد و راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر + فیلم

انتشار فیلمی کوتاه با عنوان درگیری بین نیروهای اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد روز گذشته، ۱۱ آبان‌ماه در فضای مجازی خبرساز شد که توضیحات دانشگاه شهرکرد و اداره‌کل راه و شهرسازی استان را در پی داشت.

دانشگاه شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته ۱۱ آبان‌ماه انتشار فیلمی کوتاه با عنوان درگیری بین نیروهای اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد در فضای مجازی خبرساز شد که توضیحات روابط عمومی دانشگاه شهرکرد و اداره‌کل راه و شهرسازی استان را در پی داشت.

متن کامل اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه شهرکرد بدین شرح است: 

«روز پنجشنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با توجه به رخداد پیش آمده بین نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی و دانشگاه شهرکرد، نکات زیر را به سمع و نظر افکار عمومی می‌رساند: 

اولاً: با توجه به اختلاف پیش آمده بین دانشگاه و اداره کل مسکن، راه و شهرسازی استان، تأکيد می‌شود مدیریت دانشگاه شهرکرد خود را مکلف به حفظ حقوق دانشگاه در چارچوب قوانین می‌داند.

ثانیاً: درگیری روز پنجشنبه خارج از محیط دانشگاه صورت گرفته و نیروهای اداره‌کل مسکن، راه و شهرسازی وارد محیط دانشگاه نشده‌اند و درگیری در جنب ضلع شرقی دانشگاه و پارک فرهنگیان صورت گرفته است و ورود نیروهای اداره کل مسکن، راه و شهرسازی به حریم دانشگاه قویاً تکذیب می‌شود.

ثالثاً: مسئولان بالادستی به موضوع مورد اختلاف صورت گرفته بین مسئولان حفاظت راه و شهرسازی و مدیران دانشگاه، ورود کرده و حتماً موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و نتیجه پیگیری‌ها را به سمع و نظر جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی رسانده خواهد شد».

یادآور می‌شود، زمین‌های اطراف دانشگاه شهرکرد موضوع مورد اختلاف بین اداره‌کل راه و شهرسازی و دانشگاه شهرکرد بوده است.

همچنین روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری، فیلم توضیحات مدیرکل این دستگاه را در خصوص درگیری به وجود آمده منتشر کرده است که در ادامه می‌آید.

انتهای پیام
captcha