زندان‌های چهارمحال‌وبختیاری صحنه محکومیت اهانت به قرآن کریم شد
کد خبر: 4160406
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

زندان‌های چهارمحال‌وبختیاری صحنه محکومیت اهانت به قرآن کریم شد

کارمندان، سربازان و زندانیان چهارمحال‌وبختیاری با حضور در محافل انس و تدبر در قرآن کریم، اهانت به ساحت مقدس مصحف شریف را محکوم کردند.

محکومیت اهانت به قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری، در پی اهانت رذیلانه عده‌ای مزدور با حمایت دولت‌های اروپایی، کارمندان، سربازان وظیفه و زندانیان و مددجویان مؤسسات کیفری استان با حضور در محافل انس و تدبر در قرآن ارادت و علاقه خود را به قرآن کریم نشان دادند.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام انزجار از هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم در سوئد و دانمارک، گفت: اهانت به آخرین کتب آسمانی در سایه‌ شوم حمایت آشکار و پنهان آمریکا و اسرائیل، نشانه‌ پر رنگی از ضعف آنان در برابر قرآن کریم و اسلام بوده و سرعت گسترش اسلام در جهان با وجود تلاش‌های همه‌جانبه‌ سرمداران استکبار باعث ترس آنها شده است. 

حیدری افزود: تکرار اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قرآن کریم با مجوز رسمی دولت‌های غربی نشان از استیصال غرب در مواجهه با گسترش روزافزون نورانیت اسلام و قرآن در جهان است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت محمد(ص) که فرمودند: «هرگاه فتنه‌ها مانند پاره‌های شب تاریک شما را دچار شبهه کرد به قرآن پناه برید»، کارکنان، سربازان و زندانیان استان با حضور در مراسم مختلف قرآنی مراتب ارادت و احترام خود به این کتاب آسمانی را نشان می‌دهند و خواستار محکومیت جهانی توهین به مقدسات ادیان الهی هستند.

انتهای پیام
captcha