ثبت‌نام ۳۰۰ نفر در مسابقات «مدهامتان» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4157780
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

ثبت‌نام ۳۰۰ نفر در مسابقات «مدهامتان» در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام و ارسال آثار به شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» پس از تمدید مجدد ششم مردادماه به پایان می‌رسد، گفت: تاکنون، ۳۰۰ نفر از فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدرضا مظاهری، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام و ارسال آثار به شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» پس از تمدید مجدد ششم مردادماه به پایان می‌رسد، اظهار کرد: از تمامی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، قرآن‌پژوهان و دوستداران قرآن در استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت می‌شود.

وی با ذکر اینکه تا کنون ۳۰۰ نفر از فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: این افراد در رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، مکبری و نیز مفاهیم قرآن شرکت کرده‌‌اند.

مدیر کانون‌های مساجد استان با تأکید بر اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در فرصت باقیمانده با تشویق به حضور بچه‌های مسجد به‌عنوان سفیران مدهامتان به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از مسابقات کمک کنند، افزود: هر یک از شرکت‌کنندگان به‌عنوان سفیران مدهامتان می‌توانند بیش از ۱۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد را به شرکت در مسابقات دعوت کنند، این افراد باید شماره همراه دعوت‌‌شدگان را در فرم ارسال اثر مدهامتان ثبت کنند تا متناسب با امتیازهای کسب شده از جوایز نقدی و خدمات ارزنده قرآنی و فرهنگی بهره‌مند شوند. 

مظاهری یادآور شد: کودکان رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان در رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال از اعضای کانون‌های مساجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند با ثبت‌نام و بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد https://bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مظاهری در پایان گفت: فرایند ثبت‌نام و ارسال آثار به مسابقات قرآنی مدهامتان از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده است که تا پایان مردادماه برگزیدگان معرفی خواهند شد. امکان آزمون رشته مفاهیم نیز تا پایان هفته جاری در سامانه بچه‌های مسجد جهت شرکت متسابقان فعال است.

انتهای پیام
captcha