رویکرد قرارگاه‌های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت‌دار است
کد خبر: 4153530
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
سردار زهرایی:

رویکرد قرارگاه‌های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت‌دار است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اکنون جریان جهادی کشور با حضور قرارگاه‌های عملیات جهادی در مناطق مختلف کشور حل مسئله می‌کنند یعنی رویکرد قرارگاه‌های جهادی توانمندسازی مردم برای حل نظام مسائل اولویت‌دار است.

محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور امروز ۱۷ تیرماه و به مناسبت عید غدیر با حضور در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری از فعالیت‌‌های گروه‌های جهادی در روستاهای سرآقاسید، بیراهگان و خویه بازدید و با مردم این روستاها گفت‌وگو کرد.

زهرایی در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: اکنون جریان جهادی کشور با حضور قرارگاه‌های عملیات جهادی در مناطق مختلف کشور حل مسئله کرده و با مشارکت خود مردم به صورت نقطه‌زنی عمل می‌کنند یعنی رویکرد قرارگاه‌های جهادی توانمندسازی مردم برای حل نظام مسائل اولویت‌دار است و این حلقه میانی امام و امت و همان حلقه واقعی تسهیل‌گری است که باید در کشور اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی، افزود: من به بچه‌های جهادی غبطه می‌خورم و امیدوارم که ما هم لیاقت  داشته ک در زمره این جهادگران باشیم.

زهرایی با قدردانی از مردم منطقه موگویی، اظهار کرد: ایستادگی مردم و ترک نکردن و مهاجرت نکردن از این منطقه به معنای امنیت پایدار برای نظام اسلامی و ایثار و جهاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: هنگامی که یک روستایی، دامدار یا کشاورز که در این مناطق کوهستانی و صعب‌العبور زاگرس با راه‌هایی که نیمی از سال به دلیل بارش برف مسدود است می‌ماند یعنی در خط مقدم جهاد می‌کند و ما وظیفه داریم به آنان خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه آن گونه که شایسته باشد تاکنون به این مردم پرداخته نشده است، ادامه داد: گروه‌های جهادی می‌توانند صدا و فریاد و حنجره مردم برای مسئولان باشند و از طرف دیگر کمک کنند تا بخشی از محرومیت‌ها در هر حوزه تخصصی که توان این قرارگاه‌های جهادی است، مرتفع بشود.

زهرایی قرارگاه صاحب‌الامر را یکی از قرارگاه‌های کشوری و پرتوان و خط‌شکن برشمرد و گفت: این قرارگاه در خیلی از مناطق الگوی جهادی برای دیگر قرارگاه‌ها می‌شود و طی صحبت‌هایی که با فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری و ریاست سازمان بسیج شد، هر آنچه در توان است باید به کمک قرارگاه صاحب‌الامر بیاوریم و بیش از پیش آن‌ها را کمک کنیم و حداقل موانع راهشان را برداریم که بتوانند خدمت‌رسانی به مردم انجام بدهند.

انتهای پیام
captcha