۴۴۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت همزمان با عید غدیر واگذار می‌شود
کد خبر: 4151770
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
در چهارمحال‌وبختیاری

۴۴۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت همزمان با عید غدیر واگذار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون حدود ۲۵۰۰ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام داشته‌اند که پالایش این افراد درحال انجام است و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۴۴۰ قطعه زمین به مناسبت عید غدیر به افرادی که در سامانه پالایش شده‌اند اهدا خواهد شد.

حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی استان روز گذشته، ۱۰ تیرماه در جلسه شورای مسکن استان گفت: تاکنون حدود ۲۵۰۰ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام داشته‌اند که پالایش این افراد درحال انجام است و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۴۴۰ قطعه زمین به مناسبت عید غدیر به افرادی که در سامانه پالایش شده‌اند اهدا می‌شود؛ سامانه ثبت‌نام طرح جوانی جمعیت همچنان باز است و باتوجه به ثبت‌‌نام، پالایش وضعیت متقاضیان انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۲۳۹ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است که مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و طرح‌های خودمالکین و ودیعه مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در استان باید ۷۲۰ هکتار زمین آماده‌سازی شود، تصریح کرد: از این میزان تاکنون ۵۳۸ هکتار زمین تأمین شده است.

مقصودی بیان کرد: با میزان زمین تأمین شده تاکنون می‌توان ۲۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی را احداث کرد که تعدادی از این واحدها ساخته شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۸۸ هزار و ۸۷۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از اين تعداد ۲۳ هزار و ۲۳۸ نفر تأیید نهایی شده و ۱۹ هزار و ۱۹۲ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند. همچنین ۱۵ هزار و ۸۳۹ متقاضی آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کردند.

انتهای پیام
captcha