بیش از ۳۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری اعزام می‌شوند
کد خبر: 4151699
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
در تابستان

بیش از ۳۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فصل تابستان، بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

دانشجویان جهادی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری امروز ۱۰ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت آشنایی عموم دانشجویان با مبحث جهاد و ایثار و تلاش بسیج دانشجویی به منظور بسترسازی مناسب حضور این افراد در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی، با برنامه ریزی انجام شده در تابستان امسال بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف شهری و روستای استان از تاریخ  ۸ تیر ماه لغایت ۲۰ مرداد ماه، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در کنار دوره‌ها و برنامه‌های متنوع بسیج دانشجویی استان در تابستان پیش رو، معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اقدام به برگزاری قرارگاه عهد خدمت تابستان ۱۴۰۲ کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان هدف از برگزاری این اردوها را دو مبحث تربیت جهادی و خدمت خالصانه بیان کرد و اضافه کرد: این طرح باید با حمایت دیگر سازمان‌ها و نهادها به بهترین شکل اجرایی شود.

کریمی بیان کرد: امسال بسیج دانشجویی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به اجرای طرح شهید روح‌الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب‌سازی مدارس استان در خلال فعالیت‌های جهادی خود کرده است.

انتهای پیام
captcha