ارائه خدمات بهداشتی و درمانی علوم پزشکی شهرکرد به‌مناسبت عید غدیر
کد خبر: 4151020
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی علوم پزشکی شهرکرد به‌مناسبت عید غدیر

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از برپایی موکب‌های این دانشگاه همزمان با عیدسعید غدیرخم خبر در شهرکرد خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی درخشان، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از برپایی موکب‌های این دانشگاه همزمان با عیدسعید غدیرخم خبر در شهرکرد خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار کرد: این موکب‌ها با هدف ارائه خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای، بهداشتی، سلامت ودرمانی با مشارکت ستاد دانشگاه علوم‌پزشکی، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه، تشکل‌ای دانشجویی و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان میزبان عموم مردم خواهد بود.

وی افزود: موکب‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همزمان با جشن بزرگ میهمانی خانوادگی غدیر در روز پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۴ مقابل ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در خیابان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، به همت بنیاد بین المللی غدیرخم، ۲۰۰ موکب و غرفه در شب عید سعید غدیرخم در بلوار آیت‌الله کاشانی(ره) شهرکرد حدفاصل چهارراه فارابی تا چهارراه طالقانی به طول چهار کیلومتر برپا خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha