آغاز نظارت‌های ستاد امر به معروف بر ادارات چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4146449
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

آغاز نظارت‌های ستاد امر به معروف بر ادارات چهارمحال‌وبختیاری

پس از ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به تمامی ادارات سطح چهارمحال‌وبختیاری، بازرسی از ادارات توسط ناظران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای نظارت بر حُسن اجرای شاخص‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس آغاز شد.

نظارت و بازرسی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، پس از ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به تمامی ادارات سطح استان بازرسی از ادارات توسط ناظران این ستاد جهت نظارت بر حسن اجرای شاخص‌ها به صورت محسوس و نا محسوس آغاز شد.

بر این اساس، روز گذشته، ۱۷ خردادماه از سه اداره در مرکز استان به‌صورت سرزده بازدید به عمل آمد و خوشبختانه شاخص‌ها رعایت شده و تخلفی مشاهده نشد.

گفتنی است، طبق مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای انقلاب فرهنگی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف است ناظران خود را جهت نظارت بر حُسن اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب به ادارات اعزام کند.

از عموم مردم نیز دعوت می‌شود در صورت مشاهده هرگونه منکر اعم از اخذ رشوه، تخطی از قانون، عدم رعایت شاخص‌های عفاف و حجاب و ... در هر اداره و سازمانی، مراتب را به همراه مستندات جهت پیگیری از مراجع ذی‌صلاح در اختیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه ۳۱۹۹ و یا ارتباط با ادمین کانال ستاد استان به آدرس ameranmarufchb@ قرار دهند.

انتهای پیام
captcha