اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی به مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4145837
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸

اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی به مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از اعزام گروه‌های جهادی تخصصی پزشکی به مناطق محروم استان به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.

پزشکان جهادی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی، مشاوره و ... در ایام مختلف در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان حضور یافته و خدمت‌رسانی می‌کنند.

فولادی یکی از این اردوهای جهادی را اعزام گروه جهادی پزشکی نسیم مهر به روستای بوگر شهرستان خانمیرزا برشمرد و افزود: این گروه جهادی از ۱۲ خرداد ماه در روستای بوگر مستقر شده است.

وی اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی نسیم مهر متشکل از ۲۰ پزشک متخصص در زمینه‌های دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، داخلی، روانشناسی و مشاوره، قلب، آموزشی و ... تا ۱۵ خرداد ماه به مردم منطقه ارمند شهرستان خانمیرزا خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ویزیت بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی این منطقه را از خدمات این گروه جهادی پزشکی خواند و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اعزام گروه‌های جهادی در ایام تابستان نیز صورت گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب گروه‌های جهادی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام
captcha