5500 بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 4141722
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

5500 بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

مرحله سی‌اُم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه با توزیع 5500 بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

توزیع بسته های معیشتی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سی‌اُمین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه چهارمحال‌وبختیاری روز گذشته ۲۸ اردیبهشت با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و جمعی از مسئولان در شهرکرد برگزار شد. 

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان این رزمایش گفت: بسیج سازندگی کمک‌های بسیار خوبی در صحنه‌های مختلف کرده و در کمک‌های مؤمنانه پیشتاز است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بیش از 5500 بسته معیشتی در سراسر چهارمحال و بختیاری و نقاط محروم، اظهار کرد: کمک مؤمنانه از شاخصه بزرگان و مشی ائمه اطهار(ع) است.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) نیز در این برنامه گفت: بحث مواسات و کمک مؤمنانه امروز به سی‌اُمین مرحله رسیده که توسط گروه‌های جهادی متعدد بسیج سازندگی و با کمک سیار نهادهای حمایتی و بعضی از خیران در بین نیازمندانی که در بانک اطلاعاتی سپاه استان هستند، توزیع می‌شود.

اکبری افزود: در این مرحله، بالغ بر هفت میلیارد تومان بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی و خوراکی تهیه شده که از بدو شروع رزمایش‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه توسط سپاه استان جمعاً به مبلغ یک‌ه ار و ۱۲۷ میلیارد تومان می‌رسد.

هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه  قمربنی هاشم(ع) نیز گفت: تعداد یک‌هزار و 580 گروه جهادی فعال در سطح استان داریم که 800 گروه در توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha