چهارمحال‌وبختیاری در وضعیت اضطرار قرار گرفت
کد خبر: 4122262
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

چهارمحال‌وبختیاری در وضعیت اضطرار قرار گرفت

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش سنگین برف اکثر نقاط استان را در شرایط اضطرار قرار داده است، گفت: نیروهای جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

بارش سنگین برف

علی حیدری، سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، اظهار کرد: ارتفاع برف در شهر چلگرد به ۲ متر و ۳۵ سانتی‌متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.

حیدری افزود: تعدادی ماشین‌آلات برف‌روب از سایر استان‌ها وارد شده است و در حال بازگشایی محورهای مواصلاتی هستیم، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: این نیروها در روستاهایی که دسترسی وجود دارد برای برف‌روبی پشت‌بام منازل روستایی اقدام می‌کنند تا حجم بالای برف موجب تخریب منازل نشود.

یادآور می‌شود، در پی شرایط نامساعد جوی در چهارمحال‌وبختیاری، امروز نیز مانند روز گذشته مدارس سراسر استان به‌صورت غیرحضوری و در شبکه شاد به فعالیت می‌پردازند و ادارات نیز با یک ساعت تأخیر کار خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha