زمینه اشتغال ۳۰۰ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد
کد خبر: 4120351
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

زمینه اشتغال ۳۰۰ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن زمینه توانمندسازی ۳۰۰ زن سرپرست خانوار غیرتحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

اشتغال زنانمهدی امیری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایجاد زمینه اشتغال خانواده‌های نیازمند غیرتحت حمایت از دستورالعمل‌های دولت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به شناسایی ۳۰۰ زن سرپرست خانوار فاقد شغل توسط مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان، افزود: زمینه اشتغال خانگی این بانوان در حوزه‌های خیاطی، صنایع دستی، خشک کردن میوه‌جات و بسته‌بندی محصولات غذایی فراهم می‌شود.

وی میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اشتغال هر کدام از این بانوان را ۳۰ میلیون تومان مطرح کرد و گفت: با اعتبار در نظر گرفته شده لوازم و تجهیزات مورد نیاز با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری و در اختیار این بانوان قرار داده می‌شود.

امیری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای تمامی بانوان سرپرست خانوار شناسایی شده در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: معرفی به بنگاه‌ها برای فروش محصولات تولیدی و عرضه محصولات در نمایشگاه‌ها از دیگر خدمات کمیته امداد استان به دارندگان طرح‌های اشتغال است.

انتهای پیام
captcha