۵۰۰ پروژه در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است
کد خبر: 4117904
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

۵۰۰ پروژه در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ پروژه برای افتتاح و برنامه‌ریزی در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان آماده شده است، گفت: پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر یک هدیه به مردم استان است.

ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری، استاندار روز گذشته هشتم بهمن‌ماه در «ستاد هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری» با اشاره به اینکه پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر یک هدیه به مردم استان است، اظهار کرد: در ایام کرونا فرصت برای برگزاری برنامه‌های بزرگ در دهه فجر وجود نداشت، بنابراین امسال فرصت مغتنمی است تا دوستداران انقلاب اسلامی بتوانند جشن پیروزی انقلاب را باشکوه برگزار کنند.

حیدری افزود: انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری به یک درخت تنومند تبدیل شده است و اغتشاشگران به‌دنبال حل نقاط ضعف نبودند، بلکه به‌دنبال این بودند تا نقاط قوت انقلاب اسلامی را تضعیف و فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

حیدری با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ پروژه برای افتتاح و برنامه‌ریزی در دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری آماده شده است، اظهار کرد: باید دوران طاغوت و همچنین دشمنی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنیم، دشمنان به‌دنبال این بودند تا چرخ پیشرفت در کشور را با توطئه متوقف کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌ریزی در دهه فجر باید متناسب با شرایط فعلی باشد، اکنون در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و بنابراین باید از ظرفیت رسانه‌ای برای بیان واقعیات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه توفیقات روزافزون جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت تحریمی رخ داده است، بیان کرد: باید این مسائل را برای آحاد مردم بازگو کنیم. کمیته‌های دهه فجر در شهرستان‌ها بومی‌سازی شود که در این راستا، هنر بهترین ابزار برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسائل و مشکلات استان از بالاترین سطح پیگیری می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه‌های متعددی برای ایجاد زیرساخت در این استان منعقد شده است.

وی یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر مسجدمحور و محله‌محور برگزار شود، تمامی مساجد باید در این ایام برنامه داشته باشند و مراکز تجمعی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات و ... باید برنامه‌های متنوع و باشکوهی برای دهه فجر پیش‌بینی کنند و برنامه‌ها فراگیر باشد.

حیدری تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا و همچنین جهاد تبیین در ایام دهه فجر در دستور کار قرار بگیرد.

اجرای طرح اکرام مساجد با حضور مسئولان

در ادامه موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیار خوبی توسط کمیته‌های دهه فجر انقلاب برای اجرا پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: طرح اکرام مساجد در استان در حال اجرا است، اما از نظر رسانه‌ای خیلی مورد توجه قرار نگرفته که می‌طلبد مورد توجه قرار بگیرد، در این طرح مدیران برای ارائه اقدامات در مساجد حاضر می‌شوند و به سوالات و مطالبات مردم پاسخ می‌دهند.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری باید امیدآفرین باشد، ۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان تشکیل شده و ۴۰۰ برنامه‌ شاخص توسط کمیته‌ها به دبیرخانه ستاد ارسال شد که امیدواریم برنامه‌ها اجرایی شود.

انصاری بیان کرد: تقارن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با ماه مبارک رجب فرصت مناسبی است تا هیئت‌های مذهبی قوی‌تر به اجرای برنامه‌های دهه فجر ورود پیدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه همکاری اصناف و بانک‌های عامل در فضاسازی شهری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی می‌تواند موجب تغییر محسوس در فضای شهری شود، گفت: امیدواریم بازاریان، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان برنامه‌ها و خدمات تشویقی را در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برای عموم مردم در نظر بگیرند.

انتهای پیام
captcha