برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» به مناسبت دهه کرامت
کد خبر: 4060466
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» به مناسبت دهه کرامت

در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری با همکاری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان و کانون خدمت کتاب و کتابخوانی رضوی، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «پنجره فولاد» در سطح ملی کرده است.

مسابقه کتابخوانی پنجره فولاد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از ستاد فهمای استان، در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان و کانون خدمت کتاب و کتابخوانی رضوی، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «پنجره فولاد» در سطح ملی کرده است.

بر اساس فراخوان این مسابقه، عموم علاقه‌مندان به‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور می‌توانند تا 20 خردادماه 1401 همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، جهت دریافت فایل الکترونیک کتاب از نرم‌افزار «کتابراه» و نیزدریافت پرسش‌های مسابقه از طریق نشانی @khatshekanbook در پیام‌رسان گپ اقدام کنند.

شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب و پاسخگویی به پرسش‌های مسابقه می‌توانند پاسخ‌ها را به صورت یک عدد 12 رقمی، به ترتیب از چپ به راست، به شماره 10008940381 پیامک کنند. به هشت نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha