تجلیل از دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در اختتامیه جشنواره قرآنی هدهد
کد خبر: 4058898
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

تجلیل از دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در اختتامیه جشنواره قرآنی هدهد

در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت از اساتید، دانشجویان وکارکنان برگزیده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این جشنواره تجلیل شد.

جشنواره قرآن و عترت ع دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت(ع) معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت که هفته گذشته در تهران برگزار شد از ۱۱ نفر از اساتید، دانشجویان  وکارکنان برگزیده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در این جشنواره بیش از پنج هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد شرکت کردند که حدود ۸۰ نفر در مرحله دانشگاهی برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: سیدعبدالله میراحمدی و فاضل محمدی‌مقدم در بخش اساتید، مریم امیدی، فاطمه یوسفی، مریم عسگری، سیدمحمدسعید قوام‌نیا و مریم حاج‌زینلی در بخش کارمندان، راضیه حیدری، آرش ستاری، ریحانه عنایت‌زاده و محمدرضا فرهادی در بخش دانشجویان اسامی نفرات تجلیل شده از استان در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت(ع) امسال بودند.

امیدی بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت(ع) هر ساله در رشته‌های مختلف، طی سه مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی و در سه گروه اساتید، دانشجویان و کارکنان از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت هماهنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha