رونمایی از پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری
کد خبر: 3994654
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

رونمایی از پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری

پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌نقل از دفاع پرس از شهرکرد، پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

جهانگیر صفری، دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری، در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد فرهنگی، اظهار داشت: فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با موضوع «جریان‌های فکری ادبیات پایداری از مشروطه تا کنون» از امروز آغاز شده و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ محور در این کنگره وجود دارد، گفت: امید است این محور‌ها برای تدوین سرفصل برخی دروس کارشناسی ارشد ادبیات پایداری کمک‌کننده باشند.

در ادامه این مراسم، منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که مقالات برتر مورد تأیید داوران نشریه علمی - پژوهشی ادبیات پایداری و پژوهشنامه ادبیّات معاصر ایران، در مجموعه مقالات کنگره، چاپ خواهند شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کنگره، تصریح کرد: اعلام نتایج نهایی در ۳۰ بهمن خواهد بود و چهاردهم و نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری نیز پانزدهم اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha