رقابت بانوان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3934814
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

رقابت بانوان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن اوقاف

رقابت پنج بانوی قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوری چهل‌و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت ۱۴ امروز، ۲۲ آبان‌ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس آغاز شده است.

رقابت بانوان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن اوقاف آغاز شد + عکس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرحله کشوری چهل‌و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان، از ساعت ۱۴ امروز، ۲۲ آبان‌ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس همزمان با چند استان دیگر در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایکنا، گفت: پنج بانوی قرآنی استان در این مرحله حضور دارند؛ سحر میرزاخانی در رشته قرائت تحقیق، فاطمه اسدی در رشته قرائت ترتیل، معصومه یوسفی در رشته حفظ کل، زهرا مداحیان در حفظ ۲۰ جزء قرآن و فرزانه تجلی در رشته دعاخوانی، نمایندگان استان در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم هستند.

وی تأکید کرد: ستاد مرکزی مسابقات به‌صورت ویدئو کنفرانس روند اجرای مسابقات در تمامی استان‌ها را رصد می‌کند.

به گزارش ایکنا، پیش از این نیز مرحله ضبط آثار نمایندگان استان در مرحله کشوری چهل‌و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان برگزار شد که این آثار از هشتم آذر ماه به‌صورت زنده در شبکه قرآن و معارف سیما داوری خواهند شد.

یادآور می‌شود، تا کنون افشین سلیمی وردنجانی، نماینده استان در رشته تفسیر عمومی توانسته است حائز عنوان شود و به رتبه نخست کشور در این دوره از مسابقات دست یابد.

انتهای پیام
captcha