ضبط آثار نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3933649
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

ضبط آثار نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌‌وبختیاری از برگزاری مرحله ضبط آثار نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان، در مکان صدا و سیمای استان خبر داد.

ضبط آثار نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات سراسری قرآن

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: امروز بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، آثار راه‌یافتگان استان به مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در صداوسیمای استان ضبط شد و برای داوری به سازمان مرکزی ارسال می‌شوند.

وی ادامه داد: سجاد براتی در رشته دعاخوانی، رسول شاهسون در رشته قرائت ترتیل، مهدی خدیوی در رشته قرائت تحقیق و محمدرضا معتمدی در رشته اذان، چهار نماینده راه‌یافته از استان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات هستند که امروز آثارشان ضبط شد.

روحانی با تأکید بر اهمیت برگزاری مسابقات سراسری قرآن و تداوم شرایط کرونایی، تصریح کرد: این شیوه برگزاری مسابقات، تنها راه‌حل در شرایط فعلی است که خوشبختانه از امروز شاهد اجرایی شدن این روند با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر کشور هستیم و تا ۲۲ آبان‌ماه ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گفت: فایل‌های تصویری ضبط شده از اجرای چهار نماینده استان در مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان از روز هشتم آذر ماه به‌صورت زنده در شبکه قرآن و معارف سیما پخش و مورد ارزیابی داوران ملی قرار خواهند گرفت.

روحانی با بیان اینکه همزمان با آقایان، رقابت‌های گروه بانوان نیز از فردا آغاز می‌شود، افزود: بر اساس برنامه اعلام شده، رقابت پنج نماینده استان در گروه بانوان، روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به‌صورت ویدئو کنفرانس درون‌سازمانی و با حضور داوران ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha