مراسم شام غریبان سردار سلیمانی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3870082
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
امشب همزمان با سراسر کشور؛

مراسم شام غریبان سردار سلیمانی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مراسم بزرگداشت و عزاداری شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی‌نیا، رئیس جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: مراسم بزرگداشت، روشن کردن شمع و شام غریبان سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندۀ محبوب دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد فی سبیل الله سردار ابومهدی المهندس و یاران وفادارش، امشب 17 دی‌ماه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نیا تصریح کرد: این مراسم پس از اقامۀ فریضۀ مغرب و عشاء در استان همزمان با سراسر کشور به منظور تجلیل و تقدیر از مجاهدت جانانه و خاموش این بزرگ سرباز ولایت و مالک‌اشتر ایران با حضور ملت قدرشناس، فهیم و شهیدپرور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرکرد مراسم‌ شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهه مقاومت پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون و حسینیه اعظم برگزار می‌شود که ملت شهید پرور پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در امامزاده و خیابان شریعتی، با روشن کردن شمع‌ به رسم ایرانیان در مراسم شام غریبان تجمع خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha