مجلس شیعیان لبنان: ایران ثابت کرد قدرتمند و غیر وابسته است
کد خبر: 4210403
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

مجلس شیعیان لبنان: ایران ثابت کرد قدرتمند و غیر وابسته است

شیخ علی الخطیب، نائب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در واکنش به حمله بی‌سابقه ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: ایران ثابت کرد که کشور قدرتمند و غیر وابسته است و از حقوق خود غافل نمی‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ علی الخطیب، نائب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تصریح کرد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری آن در دمشق یک حق طبیعی برای ایران است و ثابت کرد که این کشور قدرتمند و غیر وابسته است و از حقوق خود غافل نمی‌شود و با سربلندی و قدرت از عزت و حاکمیت ملی و حاکمیت امت اسلامی و ملت‌های آن دفاع می‌کند.

نائب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: ما شجاعت و درایت رهبری ایران در تعیین اهداف و زمان‌بندی برای بازدارندگی رژیم صهیونیستی که به جنایات و تروریسم علیه غیرنظامیان بی‌گناه و نقض حرمت کنوانسیون‌های بین‌المللی و قوانین دینی و اخلاقی ادامه می‌دهد، را تمجید می‌کنیم.

شیخ علی الخطیب، حمایت آشکار برخی کشورها از رژیم صهیونیستی در کشتار و آواره کردن فلسطینی‌ها را به شدت محکوم کرد و گفت: امیدواریم سران رژیم صهیونیستی بیاموزند که آینده‌ای در منطقه ندارند.

انتهای پیام
captcha