جمعی از قرآنیان با استاندار چهارمحال‌وبختیاری دیدار کردند
کد خبر: 4209558
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸

جمعی از قرآنیان با استاندار چهارمحال‌وبختیاری دیدار کردند

محفل انس با قرآن کریم و نشست صمیمی جامعه قرآنی استان با غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری شامگاه ۲۰ فروردین‌ماه هم‌زمان با بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه استانداری برگزار شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محفل انس با قرآن کریم و نشست صمیمی جامعه قرآنی استان با غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری شامگاه ۲۰ فروردین‌ماه هم‌زمان با بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه استانداری برگزار شد.

حیدری در این نشست صمیمی اظهار کرد: توجه به نشر معارف قرآن در جامعه و تأثیر آن بر زندگی افراد به خصوص در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.

وی قرآن کریم را پادزهری برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان دانست و افزود: قطعاً دستورات قرآنی می‌تواند به صورت کاربردی در زندگی روزمره مؤثر باشد.

حیدری تأکید بر تربیت حافظان قرآن کریم به‌عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب را مهم ارزیابی و تصریح کرد: انس با قرآن معجزه‌ساز است و مأنوس بودن اکثر رزمندگان در دفاع مقدس در مقابل آتش سنگین دشمن باعث شده بود کوچک‌ترین لغزشی نداشته باشند.

وی الگو گرفتن از رزمندگان و فرماندهان را از راه‌های رستگاری دانست و گفت: سردار شوشتری به عنوان‌ چهره‌ای شناخته شده در پروازها و اوقات فراغت همیشه قرآن می‌خواند.

حیدری ضمن تسلیت شهادت سردار شهید علی زاهدی، افزود: سردار زاهدی باوجود مشغله فراوان، بر ختم کامل قرآن مقید بودند. تمام کسانی که در شکل‌گیری طوفان الاقصی نقش داشتند حدود یک‌هزار نفر بودند که بسیاری از آنها حافظ و قاری قرآن بودند.

حیدری در پایان احیای مجالس خانگی قرآن و محافل قرآنی را موجب نورانیت جامعه برشمرد و گفت: تمام کسانی که ما آنان را با اخلاصشان می‌شناسیم کسانی بودند که با قرآن مأنوس بوده و رمز موفقیت آنها انس با قرآن بود.

انتهای پیام
captcha