یوسف پیامبر(ع)؛ آماده پخش از تلویزیون بلاروس
کد خبر: 2614464
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

یوسف پیامبر(ع)؛ آماده پخش از تلویزیون بلاروس

شعب خارجی: مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» از شبکه « IfilmPlus.By» کشور بلاروس به زبان روسی دوبله و به‌زودی از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل سازمان صدا و سیما، سریال «یوسف پیامبر(ع)» و «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» درشبکه  IfilmPlus.By  کشور بلاروس درحال دوبله به زبان روسی است تا پس از دوبله از این شبکه پخش شود. 
همچنین پخش سریال‌های «او یک فرشته بود»، «در چشم باد»، «یوسف پیامبر(ع)» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» از شبکه‌‌های تلویزیونی کشورهای بوسنی، قرقیزستان و بلاروس آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
سریال «او یک فرشته بود» محصول شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران که به درخواست معاون تلویزیون سراسری «L.T.R» و توسط رایزنی فرهنگی کشورمان به زبان قرقیزی دوبله شده، از 19 آبان هر شب به‌جز شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها از ساعت 45 : 21 از این شبکه که جزو شبکه‌های معروف و پربیننده کشور قرقیزستان محسوب می‌شود، به نمایش در می‌آید.
مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» نیز از شبکه TVSA کشور بوسنی پخش می‌شود.
بر اساس این گزارش، شبکه TVSA و دیگر شبکه‌های بوسنی از جمله تلویزیون کاکانی، تلویزیون وگوشجا، شبکه یاسمین و شبکه بهار اخیرا پخش مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی «به کجا چنین شتابان»، «یوسف پیامبر(ع)»، «مریم مقدس» و «اغماء» را به پایان رسانده‌اند.

captcha