معرفی منتخبان چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی
کد خبر: 4203174
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

معرفی منتخبان چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری اسامی منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

منتخبان مردم چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز، ۱۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام شمارش آرای مردم این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «آیت‌الله عبدالله کیوانی هفشجانی» با کسب ۲۱۷ هزار و ۶۹۷ رأی به عنوان نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وی با اشاره به آرای چهار نماینده منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «احمد راستینه هفشجانی» در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخ شهر با ۳۳ هزار و ۷۲۰ رأی از مجموع ۱۰۱ هزار و ۳۳۷ رأی صحیح، منتخب مردم شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین «غلامرضا میرزایی» در حوزه انتخابیه بروجن با ۱۰ هزار و ۶۱۵ رأی از مجموع ۴۰ هزار و ۶۶۷ آراء صحیح و «حمیدرضا عزیزی فارسانی» در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ با ۲۴ هزار و ۴۳۱ رأی از مجموع ۹۴ هزار و ۱۱۲ آراء صحیح منتخب مردم شدند.

وی ادامه داد: «سید روح‌الله موسوی بیدلی» نیز در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد با آرای ۵۶ هزار و ۸۵۰ رأی از مجموع ۱۳۳ هزار و ۸۸۳ آرای صحیح به عنوان نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس دوازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند.

معاون سیاسی استاندار چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: در یک برنامه‌ریزی مستمر یک ساله، انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور حداکثری مردم استان برگزار شد و مانند همه ادوار گذشته امسال هم انتخابات در سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری به اتمام رسید و این حماسه در ادوار گذشته بی‌نظیر بود.

حسین‌میرزایی گفت: از مردم و کسانی که برای خلق این حماسه ستاد انتخابات را یاری کردند سپاسگزارم، همچنین مجدداً از مردم استان که با حضور پرشور و باشکوه حماسه دیگری خلق کردند تقدیر می‌کنم.

وی بیان کرد: از دستگاه‌های مختلف، فرمانداران، بخشداران، هیات‌های نظارتی و اجرایی، انتظامی و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، مردم و مسئولان دست به دست یکدیگر دادند تا حماسه‌ای دیگر در استان خلق شود.

انتهای پیام
captcha