پیام قدردانی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) از حماسه مردم در انتخابات
کد خبر: 4203016
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

پیام قدردانی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) از حماسه مردم در انتخابات

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای از حماسه‌ حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال‌وبختیاری در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر کرد.

انتخابات

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) امروز، ۱۲ اسفندماه با صدور بیانیه‌ای از حماسه‌ حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر کرد. 

«بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری با حضور پُرشور خود در انتخابات 11 اسفندماه 1402، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ بام ایران در عرصه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود.

با وجود تلاش‌های همه‌ جانبه جبهه استکبار جهانی و دشمنان خارجی و داخلی برای تحریم انتخابات و کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مردم بصیر و غیرتمند استان چهارمحال و بختیاری همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، یک‌بار دیگر آگاهانه و به‌هنگام به فرمان رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و توطئه‌های دشمنان یاوه‌گو را نقش بر آب کردند. 

به پاس وفاداری بزرگ مردان و شیرزنان سرزمین قهرمان‌پرور استان چهارمحال‌وبختیاری در راستای خلق حماسه بزرگ و جلوه‌های زیبایی حضور در روز انتخابات، در برابر پروردگار متعال، جبین خشوع و خضوع بر آستان معبود می‌ساییم و از زحمات همه دست‌اندرکاران این رویداد بزرگ در هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، به‌خصوص حافظان امنیت و نیروهای خدوم فراجا، سپاه و بسیج و خادمان شعبه‌های اخذ رأی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، شعب سیار، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ... کمال تقدیر و تشکر را داریم.

در پایان، ضمن تبریک به منتخبان مردم در نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شایسته است رقابت‌های تبلیغات انتخاباتی جای خود را به وحدت و انسجام برای هم‌افزایی و تلاش برای خدمت به مردم همیشه سرافراز و افتخارآفرین این دیار دهد.»

انتهای پیام
captcha