حضور گسترده مردم بستر ارتقای کشور را فراهم می‌کند
کد خبر: 4202708
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
امام‌ جمعه شهرکرد:

حضور گسترده مردم بستر ارتقای کشور را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام پس از انداختن رأی در صندوق با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند این کشور و خانواده بزرگ مسیر رشد را طی کند، گفت: طبعاً حضور گسترده مردم باعث می‌شود که هم مکر دشمنان خنثی و هم عرصه ارتقای کشور فراهم شود.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در استان امروز، ۱۱ اسفندماه در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری با حضور در شعبه ۲۹ اخذ رأی در دبیرستان شهید استکی شهرکرد، رأی خود را به صندوق انداخت.

نکونام در جریان این برنامه به خبرنگار ایکنا گفت: مشارکت مردم در این انتخابات حقیقتاً به معنی برداشتن موانع در مسیر رشد و آبادانی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هر فردی خانه و خانواده دارد و همه اعضای خانواده همواره تلاش می‌کنند تا خانه و خانواده خود را رشد و تعالی دهند، کشور نیز یک خانواده است که با مشارکت همه مردم رشد می‌یابد.

امام‌ جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند این کشور و خانواده بزرگ مسیر رشد را طی کند، افزود: طبعاً حضور گسترده مردم باعث می‌شود که هم مکر دشمنان خنثی و هم عرصه ارتقای کشور را فراهم شود. بنابراین هرچقدر مردم مشارکت بالاتر داشته باشند بدانند که در آبادانی کشور خودشان سهیم هستند.

نکونام در پاسخ به پرسشی مبنی بر مطالبه خود از نمایندگان منتخب مردم، بیان کرد: باید نمایندگان سالم و اصلح را که حقیقتاً دل در گرو کشور و مردم دارند و به تکلیف خود می‌اندیشند، انتخاب کنیم که اگر این مهم محقق شود، نیازی به مطالبه‌گری از او نخواهد بود زیرا وظیفه خود را می‌داند و تمام هم و غم خود را برای مسیر صحیح به‌کار می‌بندد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد: در مجلس یازدهم برخی حرکت‌هایی که ایجاد و موانعی که برداشته شد، آثار و برکات آن در کشور مشاهده می‌شود یعنی راه‌هایی باز و گره‌هایی رفع شد.

نکونام در پایان گفت: نماینده وقتی که سالم و اصلح باشد، قطعاً وظایف خود را می‌شناسد و مسیر را طی می‌کند؛ مطالبه ما این است که نمایندگان منتخب بدون نگاه به بیگانگان آنچه را که به نفع کشور است انجام دهند زیرا ایران کشوری غنی است و مردمی مستعد با قابلیت‌های قابل توجه دارد و می‌تواند روی پای خود بایستد.

انتهای پیام
captcha