اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در شهرکرد + عکس
کد خبر: 4199576
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در شهرکرد + عکس

هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهداء(ع) و روز پاسدار، پرچم مزین به نام امام حسین(ع) در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم امام حسین علیه السلام

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهداء(ع) و روز پاسدار، پرچم مزین به نام امام حسین(ع) امروز ۲۳ بهمن‌ماه در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.

این مراسم همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد سبط النبی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در میدان امام حسین(ع) شهرکرد با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و با تأکید بر فضائل ماه شعبان، اظهار کرد: افتخار پاسداران این است که نام امام حسین(ع) را شما بر دوش می‌کشند.

امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: پافشاری امام حسین(ع) بر پاسداری از اسلام باعث پدید آمدن عاشورا شد و ظهور و بروز امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها در بین پاسداران نتیجه الگوگیری از این امام همام است.

نکونام با تأکید بر ضرورت تقویت معنویت و انس با ادعیه و مناجات و قرآن در ماه شعبان، تمسک به سیره حضرت اباعبدالله الحسین را کشتی نجات در اقیانوس دنیا دانست و تصریح کرد: ابزار نجات، توسل به اهل‌بیت(ع) و انس با خاندان رسول‌الله(ص) است.

انتهای پیام
captcha