خدمت‌رسانی کاروان سلامت هلال‌احمر در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4194948
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

خدمت‌رسانی کاروان سلامت هلال‌احمر در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای پروژه‌های کاروان سلامت و حمایتی این جمعیت در دی‌ سال جاری، ۲ هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین عزتمندان سطح استان توزیع شد.

خدمت رسانی در مناطق محروم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های کاروان سلامت و حمایتی این جمعیت در در دی‌ماه سال جاری، ۲ هزار و ۱۸۰ بسته معشیتی و بهداشتی در بین عزتمندان سطح استان توزیع شد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۸۵ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر این میزان بسته‌های حمایتی به ارزش قریب به هشت میلیارد تومان را در بین ۹۵۰ نفر از محرومان شناسایی شده استان توزیع کردند.

مثنوی بیان کرد: کاروان سلامت هلال‌احمر استان خدماتی از قبیل ویزیت رایگان بیماران، توزیع داروی رایگان، خدمات مشاوره روانشناسی، خدمات ویزیت مامایی، سنجش فشار و قند خون را به صورت رایگان به مردم ارائه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اضافه کرد: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال‌احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، کاهش هزینه‌های درمانی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت مؤثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha