مهلت ارسال مقالات به جشنواره «امامت و مهدویت» تمدید شد + پوستر
کد خبر: 4193334
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
در چهارمحال‌وبختیاری

مهلت ارسال مقالات به جشنواره «امامت و مهدویت» تمدید شد + پوستر

مهلت ارسال مقالات اساتید، دانشجویان، طلاب علوم دینی و پژوهشگران علوم اسلامی به سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

جشنواره امامت و مهدویت

مریم نقدی، دبیر تخصصی جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه سومین دوره این رویداد فرهنگی با محوریت سبک زندگی علوی اول اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهلت ارسال مقالات اساتید، دانشجویان، طلاب علوم دینی و پژوهشگران علوم اسلامی که ۱۵ دی‌ماه اعلام شده بود تا پایان این ماه تمدید شد.

وی با ذکر اینکه جشنواره امامت و مهدویت در هر یک از استان‌ها با یک موضوع مشخص و در چهارمحال و بختیاری با محوریت «سبک زندگی علوی» به‌مناسبت میلاد پرنور امام علی(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: این رویداد علمی و فرهنگی در سال‌های گذشته در دو دوره در سراسر کشور برگزار شده و دوره سوم این جشنواره نیز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد همزمان با سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است؛ پیش‌رویداد جشنواره با عنوان تجلی امامت و مهدویت در غدیر، تیرماه امسال برگزار شد.

نقدی بیان کرد: آسیب‌شناسی جامعه منتظر از منظر قرآن کریم، نقش موعودباوری در گفت‌وگوی ادیان، نقش موعودباوری در ایجاد صلح ادیان، موانع تحقق عدالت فراگیر از منظر قرآن کریم، شاخصه‌های منتظران در سبک زندگی علوی و تأثیر آن بر تربیت نسل جوان، شاخصه‌های ممیزه سبک زندگی علوی، سبک زندگی علوی و تأثیر آن بر منتظرپروری از جمله محورهای سومین جشنواره امامت و مهدویت اعلام شده است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی پژوهشی خود را در لینک ثبت آثار جشنواره امامت و مهدویت به نشانی https://emamat.iau.ir/fa/form/276 ارسال کنند.

جشنواره امامت و مهدویت

انتهای پیام
captcha