رزمایش خدمت مؤمنانه به یاد «حاج قاسم» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4191424
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

رزمایش خدمت مؤمنانه به یاد «حاج قاسم» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

سی‌وششمین مرحله رزمایش خدمت مؤمنانه «به یاد حاج قاسم» هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به‌همت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کمک های مومنانه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سی‌وششمین مرحله رزمایش خدمت مؤمنانه «به یاد حاج قاسم» هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، امروز، ۱۲ دی‌ماه به‌همت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در آیین توزیع سی‌وششمین مرحله کمک‌های مؤمنانه مردم استان با اشاره به جزییات این کمک‌ها، اظهار کرد: در این مرحله، ۱۵۰ سری جهیزیه کامل ویژه نوعروسان نیازمند استان از محل کمک‌های مردم نوعدوست استان تهیه شده و اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سه‌هزار بسته کمک‌معیشتی تهیه شده است که در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و ثبت شده در بانک اطلاعاتی سپاه در سراسر استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان از آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در قالب این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: این زندانیان توسط مجموعه سپاه در این ایام آزاد خواهد شد و به آغوش خانواده باز می‌گردند. بهره‌برداری از ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان از دیگر اقدامات در قالب سی‌وششمین مرحله کمک‌های مؤمنانه سپاه استان است.

اکبری تصریح کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سطح کشور و استان آغاز شد که تا کنون، سی و شش مرحله از این رزمایش در استان اجرایی و بالغ بر ۱۳۲۰ میلیارد تومان کمک‌های جمع‌آوری شده در بین نیازمندان جامعه توزیع شده است.

در ادامه، سرهنگ هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی در قالب سی‌وششمین مرحله کمک‌های مؤمنانه در استان توزیع می‌شود، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل اقلام خوراکی ضروری خانواده‌ها توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

وی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها از جمله شامل بازسازی گلزار شهدا، احداث و بازسازی مسکن محرومان، جاده‌سازی و ... افتتاح و به اقشار محروم ارائه خدمت می‌شود. 

فولادی اظهار کرد: همچنین برنامه‌های عمرانی خوبی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کلید خواهد خورد که غالباً در حوزه ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی کشاورزی، ساماندهی حاشیه شهرها، امنیت غذایی و ... اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha