بزرگداشت «آیت‌الله مصباح یزدی» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4191262
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
با حضور آیت‌الله فیاضی

بزرگداشت «آیت‌الله مصباح یزدی» در شهرکرد برگزار می‌شود

بزرگداشت سومین سالگرد رحلت علامه فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی، ۱۳ دی‌ماه با حضور آیت‌الله غلامرضا فیاضی، از شاگردان علامه مصباح و رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی در شهرکرد برگزار می‌شود.

بزرگداشت ارتحال علامه مصباح در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، بزرگداشت سومین سالگرد رحلت علامه فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای مقاومت، ۱۳ دی‌ماه با حضور آیت‌الله غلامرضا فیاضی، از شاگردان علامه مصباح و رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی در شهرکرد برگزار می‌شود.

بر این اساس، نشست معارف مدیران استان از ساعت هفت صبح با حضور این شخصیت حوزوی در سالن جلسات نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.

این سالن همچنین از ساعت ۹ روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه میزبان اساتید حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، علما و فضلای استان خواهد بود که با سخنرانی آیت‌الله فیاضی همراه است.

همچنین در این روز، مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء ویژه عموم مردم، با سخنرانی آیت‌الله فیاضی در مسجد فاطمة الزهرا(س) شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha