نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته بصیرت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4188854
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته بصیرت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مصادف شدن هفته بصیرت و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، گفت: برنامه محوری بزرگداشت سالروز یوم الله نهم دی‌ماه در چهارمحال‌وبختیاری، از ساعت ۱۰ صبح با حضور پرشور مردم و مسئولان و سخنران کشوری در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز، ۲۸ آذرماه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد با ابراز تأسف از قتل و جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و با اشاره به تجمع مردمی استان‌های سراسر کشور به‌صورت هفتگی و زمان‌بندی از پیش تعیین شده، اظهار کرد: بر اساس تقویم اعلام شده، مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری در روز شنبه دوم دی‌ماه صحنه تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواهد بود که این تجمع از ساعت ۱۵ در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد آغاز می‌شود.

وی با ذکر اینکه این تجمع یک برنامه ملی محسوب می‌شود که بازتاب گسترده در رسانه‌های کشور خواهد داشت، ادامه داد: بنابراین انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مردمی برای برگزاری یک برنامه فاخر و بزرگ اهتمام داشته باشند. 

انصاری در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه عظیم نهم دی‌ماه ۸۸، بیان کرد: حوادث و فتنه‌های قبل از ۹ دی‌ماه آن سال می‌رفت که کشور را آبستن مشکلات بزرگ کند اما مردم به میدان آمدند و مثل همیشه یار و یاور انقلاب شده و با تبعیت از ولی‌فقیه و سکاندار انقلاب اسلامی، این قائله را خاتمه دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ یک دسیسه آمریکایی صهیونسیتی بود، توضیح داد: این فتنه با تمام ظرفیت‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی شده بود تا بتوانند انقلاب اسلامی را از پای در بیاورند اما خروش ملت در آن روزها باعث شد تا انقلاب اسلامی برای سال‌های سال بیمه شود.

انصاری بیان کرد: در پی این فتنه بزرگ، مردم بصیر چهارمحال‌وبختیاری یک روز زودتر از مردم کشور یعنی در روز هشتم دی‌ماه به صحنه آمدند و برائت خود را از فتنه‌گران اعلام کردند و نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های نهم دی‌ماه که با کمک دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مردمی اجرایی می‌شوند، گفت: برنامه محوری بزرگداشت سالروز یوم الله نهم دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری، از ساعت ۱۰ صبح این روز با حضور پرشور مردم و مسئولان و سخنران کشوری در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود. 

انصاری ظرفیت فضای مجازی را نیز یادآور شد و افزود: تولید محتوای فاخر از جمله انتظارات از فعالان فضای مجازی است همچنین فضاسازی‌ میدانی و محیطی به‌ویژه از سوی نهادهای دولتی مورد انتظار است.

وی تأکید کرد: از دستگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه‌ها انتظار می‌رود جلسات تبیینی و نشست‌های تخصصی بررسی ابعاد فتنه ۸۸ را تا قبل از تاریخ ۹ دی برای جامعه هدف و عموم مردم برگزار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، توضیح داد: امیدواریم بتوانیم در این هفته با تبیین زوایای ارزشمند زن و مادر ایرانی بتوانیم جایگاه واقعی یک زن ایرانی و مسلمان را برای نسل جوان روشن کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه از سال گذشته دشمن تمام‌قد وارد شد تا به مقام زن و مادر خدشه‌دار شود و لذا جا دارد امسال برنامه‌های این هفته با نگاهی تبیینی و رویکرد روشنگری در دستور کار قرار گیرد.

انصاری در پایان گفت: پای کار آمدن مجموعه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری نظیر کانون مداحان و شاعران آیینی و ...، کمک شهرداری شهرکرد برای تعبیه جایگاه تجمع مردمی حمایت از مردم غزه، اعلام و گزارش برنامه‌های اجرا شده دستگاه‌ها، اهتمام همگانی جهت اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از موارد مورد انتظار است.

انتهای پیام
captcha