محفل انس با قرآن در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4187791
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
همزمان با ایام فاطمیه(س)؛

محفل انس با قرآن در شهرکرد برگزار می‌شود

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور شهدای گمنام دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س)، محفل انس با قرآن کریم را با حضور قاریان برجسته استان برگزار می‌کند.

این محفل قرآنی که از ساعت ۱۵ پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، معطر به عطر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

یادآور می‌شود، طرح سوگواره «یاس نبوی» همزمان با سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری با حضور شهدای گمنام برگزار می‌شود.

فضاسازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه، پخش مداحی و کلیپ‌های کوتاه سخنرانی در خصوص شهادت حضرت زهرا(س) از سیستم‌های صوتی بقاع متبرکه، هماهنگی با سخنرانان، مادحین و هیئات مذهبی شاخص و برپایی موکب‌های پذیرایی از جمله اقدامات بقاع متبرکه در ایام فاطمیه دوم خواهد بود.

اجرای طرح «اطعام فاطمی» با استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین از محل موقوفات منطبق ویژه عزاداران در شام شهادت و روز شهادت حضرت زهرا(س) در دستور کار هیئت امناء و مدیران فرهنگی بقاع متبرکه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha