مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4186087
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد برگزار شد + عکس

مراسم روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری و با استقبال پرشور دانشجویان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

جشن روز دانشجو

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مراسم روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولان استان و با استقبال پرشور دانشجویان امروز، ۱۴ آذرماه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد و ضمن تجلیل از دانشجویان برگزیده این دانشگاه در عرصه‌های مختلف، برخی دانشجویان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این آیین اظهار کرد: بسیاری از مطالبات بیان شده توسط دانشجویان به حق و درست بودند که نیازمند پیگیری است.

وی با تأکید بر پیگیری مطالبات با هدف رضایت‌بخشی توسط مسئولان دانشگاه در کنار ادارات مختلف از جمله استانداری، تصریح کرد: دانشجویان در هر جامعه‌ای قشر پیشران و دانشگاه‌ها محل تحول و تعیین سرنوشت جامعه هستند که باید توجه ویژه‌ای به آنان شود.

در ادامه یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت دانشجویان در تمامی عرصه‌ها، تصریح کرد: جشن روز دانشجو با همکاری دانشجویان با رویکرد تجلیل از دانشجویان، بصیرت‌افزایی و ایجاد نشاط برگزار شد.

پیرعلی برنامه‌های این جشن را تجلیل از رتبه‌های برتر هر دانشکده، فعالان فرهنگی، ورزشکاران مدال‌آور کشوری و بین‌المللی در کنار برنامه‌های فرهنگی متنوع دانست و تصریح کرد: جشن روز دانشجو برای دانشجویان است و ما نیز از برگزاری این چنین جشن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص مطالبات گفته شده توسط دانشجویان در این برنامه، افزود: مطالبات مذکور را از سوی دانشگاه، وزارت علوم و استانداری پیگیری خواهیم کرد.

پیرعلی در پایان با تأکید بر پیگیری و کار جهادی همه‌روزه در راستای پاسخ به مطالبات در دانشگاه، گفت: مطالبات سال گذشته دانشجویان تا حد زیادی برآورده شده است و جمعیت دانشجویان حاضر در این جشن نیز بر صحت این مسئله تأکید دارند ولی مشکلات فراوانی هست که با پیگیری‌های جهادی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام
captcha