فراخوان نام‌نویسی در کارگاه آموزشی مد و لباس در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4184099
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

فراخوان نام‌نویسی در کارگاه آموزشی مد و لباس در چهارمحال‌وبختیاری

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از آغاز نام‌نویسی در کارگاه آموزشی فنون خلاقیت در مانتو، پالتو و کت به عنوان پیش‌رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در استان خبر داد.

کارگاه آموزش مد و لباس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرام فرجی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی و طراحان لباس بومی، عرضه پوشاک اسلامی و عفیفانه، ارائه الگوی مناسب پوشش و فرهنگ‌سازی پوشش ایرانی اسلامی از اهدافی است که در برگزاری کارگاه آموزشی مد و لباس استان دنبال می‌شود، گفت: این کارگاه آموزشی یک‌روزه بر اساس ارائه سرفصل‌های تئوری و عملی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: الهام طالبی بیدهندی از استادان و طراحان مد و لباس، آموزش شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی فنون خلاقیت در مانتو، پالتو و کت را بر عهده دارد.

فرجی قوانین و چارچوب‌ها در طراحی مانتو، پالتو و کت، روش‌های خلاقیت، فنون خلاقیت در توضیح کالکشن، نحوه استفاده از نقشه ذهنی، انتخاب منبع، الهام یا کانسپت و چگونگی ساخت مودبورد را از سرفصل‌های تئوری در نظر گرفته شده برای ارائه در این کارگاه برشمرد و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در بخش عملی هم برخی از اصول خلاقیت در طراحی را تمرین می‌کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه با پرداخت 20 درصد از هزینه کارگاه می‌توانند از آموزش‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند، یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان، گواهی معتبر کارگروه مد و لباس کشور صادر خواهد شد.

وی ظرفیت شرکت‌کنندگان را کارگاه آموزشی فنون خلاقیت در مانتو، پالتو و کت را محدود اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه تا 11 آذر فرصت دارند برای نام‌نویسی با شماره 09137153950 ارتباط بگیرند.

فرجی با بیان اینکه این کارگاه 13 آذر در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار می‌شود، افزود: تلاش می‌شود با توجه به ضرورت کاربردی سازی و تبدیل ایده‌ها و طرح‌ها به پوشاک مورد مصرف و نیاز مردم و همچنین نقش‌آفرینی نیروهای بومی و ملی در صنعت مد، ایده‌های جدید شکل ‌گرفته در این کارگاه برای حضور در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر آماده شود.

یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر از 29 دی تا پنجم بهمن با حضور طراحان حوزه مد و لباس از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha