جهان اسلام وحشی‌گری صهیونیست‌ها را محکوم کند
کد خبر: 4174991
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

جهان اسلام وحشی‌گری صهیونیست‌ها را محکوم کند

امام‌جمعه شهرکرد گفت: متأسفانه رژیم صهیونیستی با وحشیگری به شکل‌های مختلف به جان مردم غزه افتاده و انواع ستم‌ها و بمب‌ها را بر سرآن‌ها آوار می‌کند و 60 درصد از کشته‌ها زنان و کودکان هستند که جهان اسلام باید این وحشیگری‌ها را محکوم کند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، 21 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: آنچه امروز در سراسر ایران اسلامی و حتی جهان اسلام و جهان بشری مورد توجه بوده مسئله مقاومت فلسطین و پیروزی‌هایی است که خداوند نصیب آنها کرده است.

وی افزود: متأسفانه رژیم صهیونیستی با وحشیگری به شکل‌های مختلف به جان مردم غزه افتاده و انواع ستم‌ها و بمب‌ها را بر سرآن‌ها آوار می‌کند و 60 درصد از کشته‌ها زنان و کودکان هستند که جهان اسلام باید این وحشیگری‌ها را محکوم کند. 

امام‌جمعه شهرکرد گفت: در این روز به مناسبت شکرگزاری پیروزی مقاومت فلسطین و محکوم کردن جنایت صهیونیستی‌ها راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسلماً پیروزی رو به رشد فلسطینیان گام‌های بلندی است که برداشتند تا به حق مسلم خودشان برسند و این در واقع امری است که تمام معادلات جهانی را برهم زد و نصرت الهی شامل حال آن‌ها شد. 

نکونام با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم حتماً با نصرت الهی همراه خواهد بود، تصریح کرد: با مقاومت فلسطینیان، شکستی به صهیونیست‌ها وارد شد که قابل جبران نیست. 

نکونام با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما کمک و حمایت از فلسطینیان است، بیان کرد: حتی از طریق فضای مجازی نیز می‌توان از آن‌ها حمایت کرد و تکلیف شرعی و انسانی خود را به جای آورد تا آن‌ها احساس قوت کنند و بتوانند راه خودشان را با شدت و پشتکار ادامه دهند. 

امام جمعه شهرکرد تأکيد کرد: اینکه آمریکا از صهیونیست‌ها حمایت کند آب در هاون کوبیدن است و آنها به جایی نخواهند رسید. 

نکونام با اشاره اتفاق اخیر در بیمارستان هاجر شهرکرد و فوت شش نوزاد، گفت: برخی مطالب نباید منجر به افت جایگاه خوب و استعدادهای طبی و درمانی خوب استان شود، ما نیروی‌های متعهد و ارزشمندی داریم که باید قدردان آن‌ها باشیم. 

امام‌جمعه شهرکرد بیان کرد: بحث سلامت جامعه حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد و انتظاراتی از وزرات بهداشت و درمان وجود دارد که حمایت‌های مورد نیاز انجام و مشکلات مرتفع شود. 

نکونام با اشاره به برخی هنجارشکنی‌های اخیر در فضای فرهنگی استان، گفت: بارها گفته شده که اگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را می‌توانند سالم برگزار کنند، مجوز داده شود؛ مراقب باشیم با دست خودمان کار دشمن را تکیمل نکنیم و آب به آسیاب مبتذل دشمن نریزیم.

انتهای پیام
captcha