۳۸۴ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال‌و‌بختیاری توزیع شد
کد خبر: 4104073
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

۳۸۴ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال‌و‌بختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س)، ۳۸۴ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شد.

اهدای جهیزیه نوعروسان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند بخشی از رویکردهای حمایتی این نهاد است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

محمدی با اشاره به توزیع ۳۸۴ سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) افزود: جهیزیه اهدایی به‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی است.

وی با بیان اینکه توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۸۷ سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه نیکوکاران و خیران می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند، گفت: علاوه‌ بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha