خط پایان ششمین المپیاد ورزشی زندانیان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4097775
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

خط پایان ششمین المپیاد ورزشی زندانیان چهارمحال‌وبختیاری

بیش از ۴۰۰ نفر از زندانیان چهارمحال‌وبختیاری در ششمین المپیاد ورزشی زندانیان استان به رقابت پرداختند.

المپیاد ورزشی زندانیان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی زندانیان استان با حضور مدیرکل زندان‌های استان، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان در سالن ورزشی زندان مرکزی شهرکرد برگزار شد.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های استان در حاشیه این مراسم گفت: ورزش علاوه بر سلامتی جسم، اثرات مهمی بر سلامت روان و روح زندانیان دارد. اداره ‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با توجه ویژه به موضوع ورزش در زندان‌ها و با برنامه‌‎ریزی فصلی و سالیانه در اغلب رشته‌های ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی می‌کند و مشارکت بیش از ۴۰۰ نفر در المپیاد ورزشی نشان از استقبال مددجویان از ورزش در زندان‌ها دارد.

حیدری با قدردانی از همکاری هیئت‌های ورزشی با زندان‌های استان، توسعه بیش از پیش رشته‌های مختلف ورزشی و شناسایی استعدادهای ورزشی کارکنان، سربازان و زندانیان استان را خواستار شد.

در پایان این مراسم‌، از برگزیدگان مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، فوتسال، والیبال و مچ‌اندازی با اهدای تندیس المپیاد و کارت هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha