استقرار ۱۷ مشاور مذهبی در کلانتری‌های چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4089229
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

استقرار ۱۷ مشاور مذهبی در کلانتری‌های چهارمحال‌وبختیاری

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۱۷ مشاور مذهبی در کلانتری‌های سطح استان خبر داد و گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم از اهداف استقرار مشاوران مذهبی در کلانتری‌ها است.

نیروی انتظامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری امروز، ۱۰ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تعمیق باورهای دینی در میان کارکنان فراجا و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از محوری‌ترین فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: تربیت کارکنان در طراز قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان، خانواده، فرزندان و بازنشستگان فراجا در هشت رشته، اعزام کارکنان به همراه خانواده به مشهد مقدس و برگزاری کلاس‌های تربیت و تعالی، برگزاری اردوهای تربیتی و فرهنگی ویژه فرزندان کارکنان با حضور اساتید کشوری و در دو نوبت و برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه کارکنان از جمله اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در راستای تعمیق باورهای دینی در بین کارکنان فراجا بوده است.

موسوی با بیان اینکه هر چه کارکنان نیروی انتظامی با فرهنگ عاشورا عجین باشند، در رسیدن به اهداف موفق‌تر خواهند بود، ادامه داد: در همین راستا موکب‌هایی در کربلا و ایران برای خدمات دهی به زوار راه‌اندازی شد و تعدادی از کارکنان به همراه خانواده به عتبات عالیات تحت عنوان کربلایی اول‌ها اعزام شدند.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور ایجاد روحیه انقلابی میان کارکنان و ترویج ارزش‌های انقلابی آثار فاخری در حوزه سرود، تئاتر و کلیپ کوتاه در فضای مجازی تولید و دیوارنویسی در سطح یگان‌های فراجا انجام شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در راستای بصیرت افزایی جلسات جهاد تبیین با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری برای کارکنان برگزار و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اجرا شد.

وی اعزام کارکنان پایور و وظیفه به دوره طرح ولایت در قم، برگزاری دوره مهارت‌آموزی ویژه کارکنان وظیفه به همراه اعطای مدرک، برگزاری کلاس همسرگزینی ویژه کارکنان مجرد، برگزاری جلسات اخلاقی در تمامی یگان‌ها، تشکیل دبیرخانه امربه معروف و نهی از منکر، آموزش چهره‌به‌چهره سربازان، نظارت فرهنگی و مکتبی در یگان‌ها را از دیگر وظایف سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی برشمرد.

موسوی همچنین از فعالیت ۱۷ مشاور مذهبی در کلانتری‌های سطح استان خبر داد و گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم از اهداف استقرار مشاوران مذهبی در کلانتری‌هاست.

انتهای پیام
captcha