تظاهرات مردم چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر
کد خبر: 4087444
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

تظاهرات مردم چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر

به منظور محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل خود فروخته استکبار در هتک‌حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و تجاوز به حریم برخی مساجد و حجاب بانوان و همچنین تخریب اماکن عمومی، تظاهرات مردمی امروز یکم مهرماه و پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد و تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد.

تظاهرات مردم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به منظور محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل خود فروخته استکبار در هتک‌حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و تجاوز به حریم برخی مساجد و حجاب بانوان و همچنین تخریب اماکن عمومی، تظاهرات مردمی امروز یکم مهرماه و پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد و تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد.

نمازگزاران استان پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی حرکات هنجارشکنانه معارضین را محکوم کردند. در این تظاهرات، مردم با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

برخی از حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکاردهای با عناوین «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، «مدافعان حریم، محافظان امنیت»، «پلیس مجری قانون، پلیس خادم ملت»، خشم خود را نسبت به اغتشاشگران ابراز کردند.

انتهای پیام
captcha