نماز ظهر عاشورا در چهارمحال‌وبختیاری اقامه می‌شود
کد خبر: 4076356
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

نماز ظهر عاشورا در چهارمحال‌وبختیاری اقامه می‌شود

نماز ظهر عاشورا در سراسر چهارمحال‌وبختیاری در مکان‌های تعیین شده و با شرایط محوطه روباز به امامت ائمه جمعه، جماعات، مبلغین طرح هجرت و مستقر و مبلغین اعزامی به استان اقامه می‌شود.

نماز ظهر عاشورا مصلی شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، امروز، ۱۵ مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی برای اقامه نماز ظهر عاشورا در سراسر استان، اظهار کرد: به تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان و به یاد آخرین نماز آن حضرت، نماز ظهر عاشورا در سراسر استان در مکان‌های تعیین شده و با الویت محوطه روباز به امامت ائمه جمعه، جماعات، مبلغین طرح هجرت و مستقر و مبلغین اعزامی به استان اقامه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: نماز ظهر عاشورا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد. داشتن ماسک، مهر و سجاده شخصی برای نمازگزاران مورد تأکید است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان استان گفت: نماز ظهر عاشورا در مرکز استان به امامت نماینده  ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha