نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت قرار گرفته است
کد خبر: 4059849
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت قرار گرفته است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است، قطعاً دولت برای اجرای هرچه بهتر طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها نیازمند حمایت و همکاری مردم است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار، پنجم خردادماه در شورای اداری شهرستان بروجن با اشاره به اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: برنامه‌های نکوداشت این روز باتوجه به اهمیت آن باید باشکوه برگزار شود، در عملیات بیت‌المقدس این شهر سربلند بدون دادن امتیاز به دشمن آزاد شد.

حیدری افزود: خدمت به مردم نجیب، حل مشکلات مردم، نجات اقتصاد کشور و استقلال کشور از جمله مصادیق فتح خرمشهر‌های دیگر در کشور محسوب می‌شود، مسئولان در این مسئله سرباز میدان هستند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر از جان خود گذشتند، بیان کرد: خرمشهر به یک دژ نفوذناپذیر تبدیل شده بود، اما با ایثار رزمندگان این شهر با دشواری‌های فراوان آزاد شد.

حیدری با تأکید بر اینکه وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان رمز موفقیت در انجام امورات است، بیان کرد: نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است، قطعاً دولت برای اجرای هرچه بهتر طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها نیازمند حمایت و همکاری مردم است.

استاندار افزود: رئیس‌جمهور به‌دنبال کسب محبوبیت نبود، به‌همین دلیل برای نجات اقتصاد کشور آبروی خود را به میدان آورد، مسئولان مشکلات را به یکدیگر پاس ندهند و به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات شهرک الهیه در بروجن همانند مشکلات مردم در شهرک منظریه شهرکرد است، تصریح کرد: برای حل مشکلات این محله در شهرکرد مانور خدمت در حال انجام است، می‌توان این اقدام جهادی را به شهرک الهیه تعمیم بدهیم، امکانات و ماشین‌آلات تمام دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات منظریه به‌کار گرفته شده است، حل مشکلات شهرک الهیه فورا در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار بگیرد.

حیدری گفت: وام‌دار هیچ گروه و جریانی نیستیم، تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ایم، باید وعده‌ها عملیاتی شود، مسئولان وعده‌ای ندهند که توان اجرای آن را ندارند، مدیران از یکدیگر شکایت نکنند، این امر پسندیده نیست و با این مدیران برخورد می‌شود.

استاندار با بیان اینکه ۷۵ درصد بودجه اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در ۱۴۰۰ جذب شده است، یادآور شد: تمرکز اصلی جذب بودجه ۱۴۰۱ است، در تلاشیم تا موضوعاتی را در استان پیگیری کنیم تا مردم از نتایج آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: پس از  انجام سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری و تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام شاهد تحول در استان خواهیم بود، برای جذب بودجه باید ظرفیت‌سازی شود.

حیدری تأکید کرد: استاندار باید مسائل کلان را در استان پیگیری کند، تقسیم کار بین معاونان صورت گرفته است، شایسته‌سالاری و جوانی در انتصابات مدنظر قرار گرفته است، انتصابات با نظر  توسط کمیته انتصابات انجام می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تأکید کرد: به قشر ایثارگر و خانواده محترم شهدا توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha