عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4030760
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
به مناسبت هفته زن انجام می‌شود

عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری

عضویت زنان و مادران در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن به‌صورت رایگان انجام می‌‌شود.

کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر، از عضویت رایگان زنان و مادران در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به یکی از فعال‌ترین گروه مخاطبان و اعضای کتابخانه‌های عمومی و قدردانی از حضور و همراهی همیشگی آنان، امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همزمان با روز زن و مادر فراهم شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای برخورداری از کد تخفیف عضویت رایگان یکساله کتابخانه‌های عمومی استان و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادران، ‌می‌توانند در روز یکشنبه ۳ بهمن‌ماه از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ با مراجعه به پرتال کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir و انتخاب گزینه دریافت کد تخفیف، با وارد کردن شماره تماس و کد ملی، با دریافت کد تخفیف از این امکان استفاده و یا به یکی از مراکز کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.

فرهادی تصریح کرد: همچنین داوطلبانی که در این طرح شرکت و ثبت‌نام آنان تایید می‌شود، تا ۷ بهمن‌ماه فرصت دارند که با مراجعه به کتابخانه مورد نظر خود، فرایند ثبت‌نام و عضویت خود را تکمیل کنند.

 علاقه‌مندان برای اطلاع از نشانی کتابخانه‌های عمومی می‌توانند به پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی https://chaharmahalbakhtiari.iranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha