برگزاری انتخابات در دستور کار اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4022959
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

برگزاری انتخابات در دستور کار اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره اتحادیه، انتخابات این اتحادیه برای تعیین اعضای جدید در تاریخ ۲۰ دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

اتحادیه قرآنی استان

مرضیه خسروی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اعلام این خبر که جلسه هماهنگی برای برگزاری مجمع و انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه روز ۳۰ آذرماه و با حضور اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره اتحادیه، انتخابات این اتحادیه برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره در تاریخ ۲۰ دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت اتحادیه قرآنی استان و به تعویق افتادن چندین باره انتخابات از تیرماه تاکنون با توجه به شرایط کرونایی، افزود: اگرچه احتمالاتی مبنی بر اوج‌گیری مجدد کرونا با شیوع سویه اُمیکرون در کشور و استان وجود دارد اما اقدامات اولیه برای برگزاری انتخابات در استان انجام می‌شود و امیدواریم بتوان در موعد مقرر این برنامه را برگزار کرد.

خسروی بیان کرد: مدیران مؤسساتی که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کاندیداتوری هیئت مدیره اتحادیه و بازرسان هستند می‌توانند از طریق فضای مجازی اقدام به ثبت‌نام کنند و مدارک خواسته شده را به‌صورت حضوری به دفتر اتحادیه واقع در خیابان شریعتی، کوچه ۴۴، ساختمان پارسا، طبقه همکف، واحد ۲ تحویل دهند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان با اشاره به اینکه در حال حاضر مکانی توسط یکی از خیران قرآنی استان در اختیار اتحادیه گذاشته شده است، بیان کرد: طی رایزنی‌هایی که با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به عمل آمد مقرر شد یکی از موقوفات قرآنی استان در راستای اجرای نیات واقف برای استقرار و پیشبرد اقدامات و فعالیت‌های اتحادیه قرآنی استان اختصاص یابد.

خسروی با یادآوری برخی اقدامات اخیر اتحادیه قرآنی استان، گفت: به‌تازگی دوره ملی تربیت مربی حفظ در پی توافق‌نامه اتحادیه کشوری و سازمان اوقاف و امور خیریه در استان نیز با همکاری اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان پایان یافته و آزمون آن برگزار شد؛ برپایی یک محفل قرآنی نیز به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: آموزش عمومی، تولید محتوا، تبلیغ و ترویج با همکاری مؤسساتی که اعلام آمادگی کردند، در قالب اجرای تفاهمنامه با اتحادیه قرآنی کشور انجام و گزارش تکمیلی به تهران ارسال شد. معرفی فعالان قرانی متقاضی وام به بانک‌ها از دیگر اقدامات بود که خوشبختانه مبالغی از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha