«پویش ملی حاج قاسم» در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 4017028
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
ویژه عموم دانشگاهیان کشور؛

«پویش ملی حاج قاسم» در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

«پویش ملی حاج قاسم» به همت دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد چهارمحال‌وبختیاری ویژه عموم دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله اساتید دانشگاه‌، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.

پویش ملی حاج قاسمبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، «پویش ملی حاج قاسم» به همت دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد چهارمحال‌وبختیاری ویژه عموم دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله اساتید دانشگاه‌، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.«شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اتحاد ملی»، «شهید سلیمانی، شجاعت و مقاومت»، «شهید سلیمانی مدرسه و مکتب درس‌آموز»، «ابعاد جهانی وداع باشکوه و تاریخی با شهید سلیمانی در جهان»، «راز محبوبیت شهید سلیمانی» و «نگاه شهید سلیمانی به حجاب و عفاف» از موضوعات «پویش ملی حاج قاسم» اعلام شده است.

«پویش ملی حاج قاسم» در 5 بخش عکس، فیلم و کلیپ، پادکست، طراحی و فضای مجازی برگزار می‌شود که در هر بخش ضوابط و شروط فنی تهیه و ارسال اثر از جمله تهیه و ارسال اثر به نام فرستنده و پرهیز از ارسال آثار کپی باید رعایت شود.

در بخش عکس، کیفیت عکس باید به اندازه مطلوب حداقل 60 در 40 با کیفیت 300 dpiو حجم آن حداکثر 2 مگابایت باشد. تصویر ارسالی همچنین باید در چارچوب یکی از موضوعات پنجگانه پویش باشد و در یکی از بسترهای مجازی با هشتک #حاج_قاسم منتشر گردد.

در بخش فیلم کیفیت فیلم ارسالی باید حداقل 480 در 720 و حجم آن حداکثر 30 مگابایت باشد، فیلم و پادکست‌ها و طراحی‌های ارسالی همچنین باید در چارچوب یکی از موضوعات پنجگانه پویش باشد و در یکی از بسترهای مجازی با هشتک #حاج_قاسم منتشر گردد؛ زمان فیلم ارسالی حداکثر دو دقیقه باشد.

در بخش فضای مجازی، بسترهای مورد تأیید برای شرکت در این بخش ایجاد صفحه یا کانال در یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد، سایت و یا اپلیکیشن می‌باشد. آدرس پیج یا کانال باید به جشنواره ارسال گردد، پست و مطالب در کانال و یا پیج باید با هشتک #حاج_قاسم منتشر گردد، بازه زمانی ارزیابی پیج یا کانال از ابتدای جشنواره تا 13 دی‌ماه مقارن با سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواهد بود، ملاک‌های ارزیابی تعداد اعضا، بازخورد انتشار مطالب در فضای مجازی، کیفیت محتوای ارسالی اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار 17 دی‌ماه اعلام شده است و دانشگاهیان سراسر کشور می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به آدرس اینترنتی پویش به نشانی https://iaushk.nahad.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha