پیام قدردانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3880584
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

پیام قدردانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات کارآمدترین و مؤثرترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه‌های رذیلانه دشمنان ایران اسلامی بوده و هست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری ضمن قدردانی از حضور مردم متدین، بصیر و دشمن شناس استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام، حضور مردم در صحنه از جمله انتخابات است.

انصاری با اشاره به تلاش‌های مستمر دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه افزود: انتخابات تجلّی جمهوریت و راهکار مبتنی بر اصل ششم قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است.

انصاری تشیع پیکر پاک و مطهر سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی پرشور یوم الله عظیم 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جلوه‌های زیبای حضور مردم در سال جاری عنوان کرد و گفت: مردم قدرشناس ایران با حضور در صحنه و خلق حماسه‌های ماندگار و شگفتی آفرین چهل و یک سال مایه مباهات گذشته به‌عنوان کارآمدترین مانور انسانی در خنثی‌کردن توطئه رذیلانه دشمن به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل کردند.

وی با تبریک به منتخبین مردم استان در هر چهار حوزه تصریح کرد: ضمن آرزوی توفیق الهی برای آنان، منتخبین مردم باید بدانند که از هم‌اکنون بار سنگین مسئولیت خدمت به مردم را به دوش می‌کشند و باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور و برخی کارشکنی‌های دشمنان در اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، ان‌شاءالله مجلسی قوی در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم و رفع گلایه‌ها و همچنین تلاش برای حفظ عزت و سربلندی انقلاب‌اسلامی خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha