جلسه شورای فرهنگ عمومی در چهارمحال و بختیاری توسط نماینده ولی‌فقیه لغو شد
کد خبر: 3532074
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
در اعتراض به برگزاری کنسرت موسیقی؛

جلسه شورای فرهنگ عمومی در چهارمحال و بختیاری توسط نماینده ولی‌فقیه لغو شد

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در اعتراض به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان، جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه شهرکرد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، عصر امروز 31 شهریور جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری را در اعتراض به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان تعطیل اعلام کرد.

شواری فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از طرف نماینده ولی فقیه در استان تعطیل اعلام شد

به گزارش ایکنا پس از مراجعه خبرنگار ایکنا به دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با بنری نصب شده در مقابل ورودی دفتر مواجه شد.متن بنر نصب شده به شرح ذیل است:
« برای اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عید غدیر و هتک حرمت به فرهنگ عمومی اهل ایمان و تقوا که با اجرای کنسرت مبتذل در فرهنگ‌سرای شهرکرد صورت گرفت، جلسه  شورای فرهنگ عمومی  استان از طرف نماینده ولی فقیه در استان تعطیل اعلام شد.»
جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری قرار بود امروز (چهارشنبه) 31 شهریورماه با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، مدیركل سازمان صدا و سیمای مركز استان، رئیس دانشگاه شهرکرد، شهردار شهرکرد، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس جهاد دانشگاهی استان و دیگر مسئولان استانی در دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام، نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شود.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام،امام جمعه شهرکرد، در  ماه های اخیر و به دنبال برگزاری کنسرت های موسیقی در استان، در خطبه‌های نماز جمعه و جلسات و نشست‌ها و در پی انتقاد و  اعتراض متدینین و اهل ایمان نسبت به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در چهارمحال و بختیاری بارها انتقاد کردند و از مسئولان خواستند که نسبت به این مسئله حساس و دغدغه‌مند باشند.

شواری فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از طرف نماینده ولی فقیه در استان تعطیل اعلام شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام در آخرین بیانات خود در خطبه‌های نماز عید سعید قربان نیز پیرامون برگزار کنسرت‌های موسیقی در استان گفت: آیا گسترش مجالس لهو و لعب و برخورد با کسانی که معترض به برگزاری این گونه مجالس هستند، یک افتخار برای دولت اسلامی است؟
وی با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت‌های موسیقی در کشور معصیت آشکار است، گفت: به یقین برگزاری کنسرت‌های موسیقی کار دشمن است برای آنکه جامعه ما را به سمت بی ‌بندباری و امثال این‌ها سوق بدهد و شادی‌های کاذب ایجاد کند و لهو و لعب را گسترش بدهد و در نهایت دین جامعه ما را بگیرد.
یادآور می‌شود کنسرت‌ موسیقی شهرام شکوهی 22 شهریور، روز عید سعید قربان، و 29 شهریور، شب عید سعید غدیرخم، در فرهنگ‌سرای شهرکرد برگزار شد.

captcha